Jsme moderní, dynamická společnost. Neustále hledáme nové talenty i odborníky se zkušenostmi. Vyberte si z nabídky pracovních příležitostí, nebo nám zanechte Váš kontakt a pár informací o sobě pro případ možné spolupráce do budoucna.
Aktuální volná místa
do oddělení PODPORA, sekce HELPDESK
Náplň práce:
komunikace se zákazníky – softwarová podpora
instalace a školení našich produktů u zákazníků
tvorba uživatelské dokumentace
komunikace s produktovými manažery
Požadujeme:
zkušenost z oboru IS/IT (ideálně uživatelské i administrátorské)
znalost operačních systémů Windows
velmi dobré komunikační schopnosti a aktivní pozitivní přístup
rychlou orientaci v nových informacích, schopnost uvažovat v souvislostech
řidičský průkaz skupiny B
Výhodou je:
znalost problematiky odpadového hospodářství nebo alespoň ekologie obecně
zkušenost s analýzami vývoje a nasazení IS
Nabízíme:
dobré platové ohodnocení
práce v mladém otevřeném kolektivu s důrazem na vzájemnou spolupráci
příležitost dalšího odborného i profesního růstu
příjemné pracovní prostředí – centrum Liberce
zaměstnanecké benefity
nástup dohodou
Koho hledáme?
Máte rád(a) a baví Vás komunikace s lidmi, jak osobní, tak telefonická? V obchodu a prezentaci se cítíte jako ryba ve vodě?
Orientujete se v informačních technologiích? Baví Vás inovace a dynamické prostředí?
Umíte pracovat samostatně i v týmu?
Chcete být součástí perspektivní softwarové společností?
V tom případě je tato pozice určená právě pro Vás.
Kdo jsme?
Jsme moderní technologická a inovační společnosti z Liberce, která na trhu informačních systémů působí více jak 20 let.
Námi vyráběný software usnadňuje evidenční a provozní činnosti několika tisíců firem v ČR, zjednodušuje jejich evidenční a provozní činnosti a tím jim pomáhá k vyšší efektivitě a zisku.
aktivně plánovat a realizovat přímé telefonické oslovení zákazníků z řad výrobních společností a zároveň firem podnikajících v oblasti odpadového hospodářství;
vést obchodní jednání po telefonu, online, i výjezdem k zákazníkovi;
hledat optimální řešení požadavků zákazníků, neboli analyzovat jejich provoz, procesy a organizaci a hledat způsoby, jak implementovat náš software;
vytvářet cenové nabídky a uzavírat obchody s novými i stávajícími zákazníky;
využívat interní systémy naší společnosti pro potřebou administrativu;
předávat zpětnou vazbu a návrhy na inovace, testovat novinky našeho software.
Co očekáváme?
systematický přístup k práci;
důslednost a spolehlivost;
výborné komunikační schopnosti a umění nevzdat se a hledat řešení;
samostatnost a ochotu učit se nové věci;
řidičský průkaz sk. B a ochotu cestovat;
výhodou jsou zkušenosti z IT, odpadářského prostředí a přehled v podnikových procesech.
Co nabízíme?
samostatnou práci, která Vás bude obohacovat, inspirovat a posouvat vpřed;
motivující finanční ohodnocení s odměnami za výkon;
participace na výsledcích firmy;
práci na HPP;
zaměstnanecké benefity:
22 dní dovolené, které stoupají s odpracovanými léty až na 30 dní;
3 dny sick-days;
příspěvek na stravné;
příspěvek na Multisport kartu;
služební mobil a notebook;
flexibilní pracovní dobu a možnost práce z domova.
Plat:
od 35 tis. (základní plat + odměny za plnění stanovených měsících cílů) + provize
Pracovní místo Vás čeká v centru Liberce na adrese Rumjancevova 696/3, Liberec.
Těšíme se na Váš životopis!
NÁSTUP IHNED NEBO DLE DOMLUVY
Do našeho libereckého týmu výroby software hledáme projektového koordinátora nebo koordinátorku, který má zkušenosti s agilní tvorbou software. Podstatné je, pokud máš cit pro plánování, organizaci a jednání s kolegy napříč odděleními nebo s našimi zákazníky.
Co dělají kolegové z oddělení:
Organizují a řídí schůzky v týmu, vyvozují závěry a očekávají jejich plnění.
Ověřují realizaci dohodnutých plánů a bedlivě sledují plnění firemní strategie.
Zajišťují tok informací mezi jednotlivými odděleními.
Reportují celé firmě vše, co si reportovat zaslouží.
Lámou si hlavu nad nastavováním procesů a nad jejich optimalizací.
Jednají s českými i slovenskými zákazníky – osobně, online nebo přes kolegy.
Mezi nás zapadneš, protože:
Máš nezbytné organizační a komunikační schopnosti.
V oblasti vývoje software se orientuješ – minulost z pozic v IT je vždy výhodou.
Máš přehled napříč IT spektrem – hardware, software, sítě, weby.
Zvládáš analyzovat situace, lidi, potřeby a priority.
Samostatně uvažuješ a ke svěřeným projektům přistupuješ aktivně a pečlivě.
Rozumíš JIRA, Confluence, Excelu a obdobným nástrojům.
Využiješ podpory vzdělávání, která je tu pro každého.
Nemáš problém s IT angličtinou.
Co tě u nás čeká:
Každodenní zodpovědné posouvání agilních projektů k vytyčeným cílům.
Vlastní notebook, stůl a židle (a další vybavení).
Kancelář se třemi kolegy z oddělení Projekty.
Práce v rozmanitém kolektivu v centru Liberce s občasnou prácí z domova.
Dohodnutá odměna za plný úvazek se systémem prémiového hodnocení.
Řádka dalších běžných i méně běžných benefitů (telefonní i stravenkový paušál, přizpůsobitelná pracovní doba, sick days, MultiSport, dny dovolené navíc aj.).
Máš na to?
Kromě samozřejmého životopisu připoj pár odstavců, abychom věděli, proč se máme lépe poznat.
V případě našeho zájmu se dohodneme na on-line nebo off-line setkání.
Datum nástupu dle dohody.
Nevyhovuje vám žádná z pozic
Nevybral jsem si, ale chci zaslat informace o sobě a ukázat tak svůj potenciál.